.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اطلاعات گردشگری برای مسافران نوروزی گلستان بلوتوث میشود

کارشناس کمیته اطلاع رسانی ستاد تسهیلات نوروزی سفرهای گلستان گفت: طلاعات گردشگری گلستان به مسافران نوروزی این استان از طریق بلوتوث ارسال می شود.

به گزارش شمال نیوز به نقل از مهر ، محمد مهدی برهانی بعد از ظهر پنجشنبه در جمع خبرنگاران گفت: به این منظور سامانه ای در باشگاه رزرواسیون نوکنده واقع در غرب استان نصب شده تا به محض ورود مسافران نوروزی اطلاعات از طریق بلوتوث به سیستم تلفن همراه آنان منتقل شود.

وی افزود: در این سامانه، اطلاعاتی از قبیل جاذبه ها و مناطق گردشگری و دیدنی و آثار تاریخی و تفرجگاههای گلستان گنجانده شده است.

کارشناس کمیته اطلاع رسانی ستاد تسهیلات نوروزی سفرهای گلستان خاطرنشان کرد: پیش بینی می شود امسال حدود سه میلیون مسافر به استان گلستان سفر کنند.

گلستان سرزمین تالابها، آبشارها، بوستانها و ذخیرگاههای جنگلی برای پذیرایی و استقبال از مسافران نوروزی مهیا شده است و پارک جنگلی ناهار خوران گرگان، جنگلی النگدره، جنگلی کردکوی، جنگلی قرق، جنگلی دلند، جنگلی کبودوال، جنگلی آق چشمه مینودشت و پارک جنگلی گلستان مینودشت از جمل جاذبه های گردشگری این سرزمین است.

ذخیره زرین گل علی آباد، ذخیره گاه جنگلی رامیان، افراتخته وپونه آرام علی آباد، سد کوثرگرگان، سد وشمگیر آق قلا، چشمه رنگو گرگان و پارک جنگلی دره ملا رامیان از دیگر جاذبه های گردشگری گلستان است که در تمام فصول از جمله نوروز برای طبیعت گردی مناسب است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.101 seconds.